Business club

FC Twente heeft vandaag een nieuwe partner gepresenteerd. De club heeft tot en met het eind van het seizoen een samenwerking met Floki, het bedrijf achter de gelijknamige cryptovaluta.

De samenwerking maakt deel uit van een grotere promotie van Floki, die zij wereldwijd inzetten in de media en via samenwerkingen in de sport. Recentelijk heeft Floki partnerships afgesloten met onder meer Bayer 04 Leverkusen, Napoli, Spartak Moskou en Fenerbahce.

“We zijn erg verheugd om samen te werken met een innovatief en toonaangevend merk als Floki, waar veel sportmerken en ook clubs al mee samenwerken”, vertelt Paul van der Kraan. “Een van de onderdelen van het Partnerschap is dat Floki de komende tijd zichtbaar is op onze LED-boarding en backdrops. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking.”

Over Floki

Floki is de cryptocurrency voor iedereen en een project dat tot doel heeft een revolutie teweeg te brengen in de crypto-industrie door solide waarde te bieden en tegelijkertijd de mogelijkheden van memes te gebruiken om de aantrekkelijkheid en acceptatie van het product te waarborgen. Om de cryptovaluta vast te stellen en iedereen te laten deelnemen, ontwikkelt Floki een PlayToEarn NFT-gamingmetaverse, een NFT- en merchandise-marktplaats en een crypto-educatieplatform.
Floki is ook van plan om van de wereld een betere plek te maken door scholen te bouwen in ontwikkelingslanden en tegelijkertijd non-profit initiatieven te ondersteunen die gezond en duurzaam eten promoten. Met een snelgroeiende basis van meer dan 350.000 gebruikers is Floki goed op weg om een van de grootste crypto bedrijven in de wereld te worden.