Sinds juli 2021 hebben wij een nieuw inlogsysteem. Hierom moet iedere supporter zich eenmalig opnieuw registreren. Daarna moet het eigen Ticketing account worden gekoppeld. Hiervoor moeten de gegevens van het Club account en het Ticketing account exact overeenkomen. Daarna kun jij inloggen en jouw FC Twente zaken regelen op één platform.
Nee, je dient een account aan te maken om wedstrijdkaarten te kunnen bestellen.
Neem contact op met de afdeling Service & Ticketing via ticketing@fctwente.nl of 053-8525777 (bereikbaar maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur). Zij kunnen het account dan voor je goed koppelen.
Nee, dit kan niet. Je dient jouw eigen Club account aan je eigen Ticketing account te koppelen. Daarna kun je iemand toevoegen bij ‘Vrienden / familie koppelen’.
Het account is goed gekoppeld als het relatienummer in jouw account bij ‘Mijn gegevens’ overeenkomt met het relatienummer op je (seizoen-) ClubCard.
Iedereen die wedstrijdkaarten heeft gekocht of een FC Twente ClubCard (seizoenkaart/Young Reds/ Kidsclub) heeft een relatienummer. Deze staat op de achterkant van jouw fysieke pas en in jouw Mijn FC Twente account.
Het is mogelijk om zelf je adres te wijziging in jouw Mijn FC Twente account. Dit doe je als volgt
1. Login op login.fctwente.nl;
2. Klik op ‘Profiel bewerken’;
3. Verander het huidige adres naar het juiste adres;
4. Klik op ‘Ga door’.
De kaartverkoop van een thuiswedstrijd start 4 á 6 weken voorafgaand aan de wedstrijd.
Het is niet mogelijk om reeds gekochte kaarten te annuleren en/ of hier je geld voor terug te krijgen.
Het is niet toegestaan om gekochte wedstrijdkaarten door te verkopen via derden. Kaarten mogen wel binnen de familie- en vriendenkring worden doorgegeven, zolang ze supporter zijn van FC Twente.
Momenteel is Vak-P gevuld met seizoenkaarthouders. Hierdoor is het niet mogelijk om voor Vak-P losse kaarten te kopen voor wedstrijden.
Kinderen van 1 tot 18 jaar kunnen wedstrijdkaarten in geselecteerde vakken kopen voor een gereduceerd tarief. Hiervoor moeten ze wel lid zijn van de Kidsclub of de Young Reds. Kidsclub en Young Reds wedstrijdkaarten zijn persoonsgebonden en moeten dus op zijn/haar naam staan.
Een ClubCard is een pas van FC Twente die je nu gratis aan kunt vragen. Voor bepaalde wedstrijden van FC Twente kun je alleen kaarten kopen wanneer je een FC Twente ClubCard hebt. Met een ClubCard ontvang je ook als eerste het nieuws over kaartverkoop. Wanneer je een seizoenkaart hebt of lid bent van de Young Reds of Kidsclub, is het niet nodig om een ClubCard aan te vragen. Je bent dan al in staat om kaarten te bestellen.
Voor geselecteerde wedstrijden geldt een ClubCard verplichting en mag je met een (seizoen-)ClubCard een bepaald aantal wedstrijdkaarten kopen. Dit kan verschillen per wedstrijd. Wanneer je een seizoenkaart hebt of lid bent van de Young Reds of Kidsclub, is het niet nodig om een ClubCard aan te vragen. Je bent dan al in staat om kaarten te bestellen.
Wanneer bij een wedstrijd een ClubCard verplichting geldt dan is het niet mogelijk om zonder de ClubCard kaarten te bestellen.
Het is mogelijk om je seizoenkaart te verplaatsen of de seizoenkaart op een andere naam te zetten. Hiervoor vragen wij €12,50. De eigenaar van de seizoenkaart dient dan te mailen naar ticketing@fctwente.nl.
Ben jij jouw seizoenkaart verloren of is deze beschadigd? Dan is het mogelijk om een nieuwe pas te ontvangen. Hier vragen wij €12,50 voor. Een nieuwe seizoenkaart kun je aanvragen via ticketing@fctwente.nl.
Kinderen van 1 tot 18 jaar kunnen seizoenkaarten in geselecteerde vakken kopen voor een gereduceerd tarief. Hiervoor moeten ze wel lid zijn van de Kidsclub of de Young Reds. Kidsclub en Young Reds seizoenkaarten zijn persoonsgebonden en moet dus op zijn/haar naam staan.
Bij de thuiswedstrijden van FC Twente kan er uitsluitend nog contactloos worden betaald. Een betaalmiddel kan dan de vestekaart zijn. Dit is een pas waar geld op gezet kan worden. Vervolgens kan hiermee worden betaald voor consumpties in De Grolsch Veste.
Het vestekaarttegoed dient aangevraagd te worden, zodat wij weten op welke vestekaart het gestort het moet worden. Mocht je nog geen vestekaart hebben dan kan je dit aangeven en zul je een nieuwe ontvangen.
Het is mogelijk om de tweede ring te betreden met de lift. Hiervoor is wel een lift pas nodig. Deze kun je aanvragen via ticketing@fctwente.nl voor één wedstrijd of een geheel seizoen.
Rolstoelgebruikers kunnen een kaart voor het rolstoelplatform samen met een rolstoelbegeleider kaart aanvragen voor een bepaalde wedstrijd via ticketing@fctwente.nl.
Momenteel zijn alle plekken van het mindervalide platform uitverkocht. Er kan wel een verzoek voor een seizoenkaart op het mindervalide platform worden gedaan via ticketing@fctwente.nl. Mocht je dan in aanmerking komen dan nemen wij contact jou op. Dit kan wel enkele seizoenen duren.
Gevonden voorwerpen
Mocht je iets verloren zijn in of om De Grolsch Veste dan zou het kunnen dat dit bij ons is afgegeven. Hiervoor kun je contact met ons opnemen via administratie@fctwente.nl.
Exclusieve content
Kruip nog dichter op de huid van FC Twente dankzij nieuwe, exclusieve content. Open of download de app om unieke content te bekijken.