Koppelen accounts

Account aanmaken

Nu de lancering van onze nieuwe website is voltooid, kunnen supporters en sponsors nu ook een account aanmaken. Middels dit account kun je zelf persoonlijke gegevens en voorkeuren beheren. Nadat je een account hebt aangemaakt kan deze gekoppeld worden aan je seizoen- of clubkaart. Door je account te koppelen aan je relatienummer geniet je van allerlei voordelen:

Klik hier voor een uitgebreide stap-voor-stap handleiding.

Hoe registreer ik een account? 

Iedere supporter dient een nieuw account aan te maken op fctwente.nl om seizoenkaarten te verlengen of kaarten te kopen . Er kan ook een account worden aangemaakt met behulp van social media login. Als je bent aangemeld, wordt jouw account automatisch aangemaakt met de e-mail, voornaam en achternaam van je social media account. Zo makkelijk is het!

Stappen account aanmaken:

1.       Klik rechtsboven op ‘LOGIN’
2.       Klik op ‘Registreren’
3.       Vul je gegevens correct in en klik vervolgens op ‘GA DOOR’
4.       Je ontvangt vervolgens een mail** van account@fctwente.nl om je account te bevestigen
5.       Bevestig je account en login
6.       Geef je nieuwsvoorkeuren aan

 Je account koppelen

Om maar één FC Twente – inlog te hebben kun je je bestaande Ticketing account koppelen. Dit is nodig om kaarten te kopen of je seizoenkaart te verlengen. Je koppelt dus je account aan je seizoenkaart!

 Stappen Ticketing account koppelen:

1.       Klik rechtsboven op ‘PROFIEL’ en vervolgens op ‘GEKOPPELDE ACCOUNTS’
2.       Klik op de button ‘Ticketing’
3.       Wanneer je nog geen Ticketing account* hebt vul je aan de linkerkant je gegevens in en klik je vervolgens op ‘MAAK ACCOUNT AAN’
4.       Wanneer je al wel een Ticketing account* hebt vul je aan de rechterkant je bij Ticketing-bekende e-mailadres of FC Twente –                        relatienummer in en het wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘INLOGGEN’. Wanneer je dit wachtwoord bent vergeten klik je op  'wachtwoord opvragen'. Er wordt een link naar jouw e-mail** adres gezonden waarmee je een nieuwe wachtwoord kan kiezen. 

*Een Ticketing account heb je wanneer jij je seizoenkaart online hebt verlengd of ooit een ticket online hebt gekocht.
**Houd er rekening mee dat het enkele minuten kan duren voordat de e-mail in je inbox terecht komt. Als je de mail niet ontvangt, controleer dan eerst je spambox. 

Hoe neem ik contact op met de afdeling Service & Ticketing

Voor alle vragen met betrekking tot het registreren en koppelen van je account, kun je contact opnemen met de afdeling service & Ticketing. 

Mail Ticketing Bel Ticketing