Supporters

Met de lancering van de nieuwe app en website dienen supporters hier een nieuw Mijn FC Twente Account aan te maken. Dit account is zowel voor de nieuwe website als voor onze app (supporters die reeds een account hebben aangemaakt voor de nieuwe app hoeven dit dus niet meer te doen, maar kunnen dus inloggen met hun reeds bestaande Mijn FC Twente Account).

Iedere supporter kan voor de app een nieuw Mijn FC Twente Account aanmaken en registreren. Met een Mijn FC Twente Account heb je toegang tot exclusieve content, kun je je eigen gegevens beheren en de (seizoen)kaarten beheren en bestellen. 

Dit account kan gekoppeld worden aan het bestaande ticketing-account. Wanneer je inlogt met het Mijn FC Twente Account kun je via de knop ‘Ticketing Accounts Koppelen’ inloggen en swipen naar het tabblad 'Gekoppelde Accounts'. Hier kan een supporter het persoonlijke bestaande Ticketing-account koppelen en daarna zijn of haar seizoenkaart(en) en losse tickets in de app zien bij 'Tickets'. Tevens dient deze koppeling plaats te vinden om in de toekomst eenvoudig kaarten (bij) te bestellen. 

Supporters die reeds een account hebben aangemaakt voor de nieuwe app hoeven dit dus niet meer te doen, maar kunnen dus inloggen met hun reeds bestaande Mijn FC Twente Account.

Na registeren of inloggen kan gekoppeld worden aan het bestaande Ticketing-account. Wanneer je inlogt met het Mijn FC Twente Account kun je via de knop ‘Ticketing Accounts Koppelen’ inloggen en swipen naar het tabblad 'Gekoppelde Accounts'. Hier kan een supporter het persoonlijke bestaande Ticketing-account koppelen.