27-06-2016

Momenteel ontvangt de afdeling Ticketing veel vragen van huidige seizoenkaarthouders die graag willen weten of ze alsnog kunnen verplaatsen. Vanaf vandaag worden de plekken van seizoenkaarthouders die niet hebben verlengd vrijgemaakt in het kaartverkoopsysteem. Vanaf donderdag 30 juni kunnen alle supporters die zich hebben ingeschreven voor een seizoenkaart én alle huidige seizoenkaarthouders de vrijgekomen plekken kopen.

Voor donderdag worden de plekken die vrijkomen niet verkocht. Het heeft daarom geen zin om, in het geval van verplaatsen, voor donderdag contact op te nemen met de afdeling Ticketing. Supporters die dit graag willen kunnen vanaf aanstaande donderdag ook online een nieuwe plek uitzoeken en vervolgens de plek die is verlengd annuleren. Zie hieronder de procedure voor wanneer je hebt verlengd, maar alsnog wilt verplaatsen.

Nog niet verlengd?

Indien je onverhoopt nog niet hebt verlengd, maar dit wel wilt doen. Neem dan z.s.m. contact op met de afdeling Ticketing. Vanaf donderdag kan je plek namelijk worden verkocht aan andere supporters. Wil je dit niet en je plek behouden? Mail naar ticketing@fctwente.nl en vermeldt daarbij je relatienummer, vak-rij-stoel en persoonsgegevens. Zo kunnen we je zo goed mogelijk van dienst zijn. Tijdens kantooruren kun je ook met 053-8525525 bellen. Houd echter rekening met een lange wachttijd.

Alsnog verplaatsen en reeds betaald via incasso?

Wanneer je jouw huidige plek hebt verlengd en betaald via incasso, dan kun je donderdag kijken of er een andere plek beschikbaar is. Indien je een andere plek(ken) wilt, vragen we je om de nieuwe plek(ken) online te kopen en te betalen via iDeal of Creditcard. Vervolgens dien je de incasso betaling zelf te storneren, zodra deze is geïncasseerd.

Alsnog verplaatsen en reeds betaald via iDeal?

Wanneer je jouw huidige plek hebt verlengd en betaald via iDeal, dan kun je ook vanaf donderdag kijken of er een andere plek beschikbaar is. Indien je een andere plek(ken) wilt, vragen we je om de nieuwe plek(ken) online te kopen en te betalen via iDeal of Creditcard. Om het geld van de reeds verlengde plek terug te krijgen, vragen we je om een mail te sturen naar ticketing@fctwente.nl met daarin het verzoek om het geld van de verlengde plek terug te storten. Nadat is gecontroleerd of je een nieuwe stoel hebt uitgezocht ontvang je binnen 3 werkdagen het bedrag van de seizoenkaart terug.

We kunnen de betaling van de reeds verlengde plek en de nieuwe plek helaas NIET met elkaar verrekenen.